Telewizyjny rynek będzie znowu rósł na całym świecie
Choć kryzys gospodarczy na reklamowym rynku nie oszczędził nawet silnej reklamowo telewizji, w kolejnych latach branża nie będzie się już kurczyć tak jak w ubiegłym roku – przewiduje firma badawcza IDATE.
Globalnie telewizyjny rynek liczony jako wartość wpływów reklamowych stacji z reklam, pomocy publicznej i opłat od abonentów płatnej telewizji (czyli np. klientów kablówek lub platform cyfrowych) był w ubiegłym roku wart 268,9 mld dol., o 1,2...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta