Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rewolucja jakości obsługi

23 września 2010 | Top 100 Jakości Obsługi 2010
źródło: Fotorzepa

Mirosław Bartoń, prezes portalu JakoscObslugi.pl

Kolejna edycja programu „Jakość Obsługi” została podsumowana. Czym różniła się ona od poprzednich?

Miroslaw Bartoń: Zasady programu są od lat niezmienne. O wynikach firm decydują konsumenci, zgłaszając własne obserwacje jakości obsługi. Program nie stoi jednak w miejscu. Stała formuła pozwala śledzić zmiany wyników. W tym roku nastąpiły interesujące przetasowania liderów w poszczególnych branżach oraz w TOP 100. Rośnie także zainteresowanie programem.

Jaka jest skala programu?

W tym roku liczba użytkowników portalu JakoscObslugi. pl wzrosła z 200 tysięcy do dwóch milionów!

Rośnie także popularność programu wśród firm i instytucji. Wzrasta siła opiniotwórcza programu, który stał się platformą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament