Rewolucja jakości obsługi
Mirosław Bartoń, prezes portalu JakoscObslugi.pl
Kolejna edycja programu „Jakość Obsługi” została podsumowana. Czym różniła się ona od poprzednich?
Miroslaw Bartoń: Zasady programu są od lat niezmienne. O wynikach firm decydują konsumenci, zgłaszając własne obserwacje jakości obsługi. Program nie stoi jednak w miejscu. Stała formuła pozwala śledzić zmiany wyników. W tym roku nastąpiły interesujące przetasowania liderów w poszczególnych branżach oraz w TOP 100. Rośnie także zainteresowanie programem.
Jaka jest skala programu?
W tym roku liczba użytkowników portalu JakoscObslugi. pl wzrosła z 200 tysięcy do dwóch milionów!
Rośnie także popularność programu wśród firm i instytucji. Wzrasta siła opiniotwórcza programu, który stał się platformą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta