Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tankują, a potem… odjazd

23 września 2010 | Top 100 Jakości Obsługi 2010
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa

W 2010 roku średni wynik dla tej branży wyniósł 51 proc. Spośród pięciu kategorii, które podlegają ocenie konsumentów, najwyżej plasuje się Wygląd miejsca obsługi

Z obserwacji klientów wynika, że na szczególne wyróżnienie zasługują czystość i porządek na stacjach i wokół nich, uprzejma i fachowa obsługa oraz, co ważne szczególnie dla podróżujących, czyste toalety i smaczne jedzenie. Natomiast najniżej ocenione kategorie to Organizacja i czas obsługi oraz Oferta, cena, asortyment. W tych obszarach jakości obsługi stacje benzynowe muszą popracować nad zmniejszeniem kolejek do kas, powolną obsługą oraz brakiem niektórych towarów na półkach sklepowych stacji.

W porównaniu z ubiegłym rokiem w branży tej nastąpiły przetasowania wśród liderów. Pierwsze miejsce zajmują stacje paliw Statoil, uzyskując 63 proc. pozytywnych opinii klientów i tym samym wynik powyżej średniej. Na drugim miejscu (podobnie jak w 2009 roku) znajdują się stacje LOTOS, które zdobyły 55 proc. pozytywnych opinii zadowolonych klientów, o 8 proc. mniej niż nowy lider. Na trzecie miejsce w rankingu spadł ubiegłoroczny zwycięzca – stacje Lukoil (54 proc.). Najgorzej oceniono stacje paliwowe BP....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament