Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

MultiBank: Opinie klientów to źródło wiedzy

23 września 2010 | Top 100 Jakości Obsługi 2010

Dla klientów z grupy docelowej MultiBanku jakość i sprawność działania to kluczowe czynniki decydujące o wyborze partnera finansowego. Dlatego dbamy o utrzymywanie odpowiednich standardów, a ranking, w którym aktywny udział biorą nasi klienci, traktujemy jako istotne źródło wiedzy o ocenie dostarczanych przez nas usług. Godło Jakość Obsługi, które zostało nam przyznane podczas poprzednich edycji, eksponowaliśmy na materiałach ATL i BTL. Prowadziliśmy również akcję zachęcającą klientów do wyrażania swoich opinii na portalu.

Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament