Iskierka to królowa strzelców w 2010 r. na portalu www.JakoscObslugi.pl
Iskierka: Współpracę z JO trwa już prawie dwa lata. (…) Wiem, że moje oraz innych obserwatorów spostrzeżenia i sugestie brane są pod uwagę przez niektóre firmy. Dzięki nam udoskonalają oni istniejące procedury i dają nowe wytyczne do lepszego kontaktu personelu z klientem.
Mam nadzieję, że takich instytucji będzie z czasem coraz więcej. Sama również często korzystam z informacji przekazanych przez innych obserwatorów. Planując wizytę lub kontakt z jakąś firmą, sprawdzam, jaką opinię ma wśród użytkowników portalu JO. Myślę, że dzięki temu zaoszczędziłam sobie niepotrzebnego stresu.
Zachęcam wszystkich do wnikliwego obserwowania i oczywiście dzielenia się na portalu JO swoimi spostrzeżeniami na temat jakości obsługi. Możemy mieć wpływ na poprawienie standardów jakości obsługi w poszczególnych firmach, więc korzystajmy z tego.