Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bułka z masłem tylko 30 proc. – klienci twierdzą, że supermarkety nie zawsze są super

23 września 2010 | Top 100 Jakości Obsługi 2010
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa

Rośnie jakość obsługi supermarketów, które przestały już konkurować wyłącznie niskimi cenami i baczniej zaczynają zwracać uwagę na standardy obsługi

Średni wskaźnik zadowolenia konsumentów wynosi w 2010 roku 30 proc., co oznacza znaczny wzrost w stosunku do

23 proc. z ubiegłego roku. Supermarkety zyskały uznanie w oczach klientów przede wszystkim dzięki korzystnym cenom, wysokiej jakości i szerokiemu asortymentowi produktów.

W rankingu pierwsze miejsce zajmuje Biedronka. Ta największa sieć detaliczna w Polsce osiągnęła zaszczytną pozycję lidera rankingu w swojej branży już...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament