Bułka z masłem tylko 30 proc. – klienci twierdzą, że supermarkety nie zawsze są super
Rośnie jakość obsługi supermarketów, które przestały już konkurować wyłącznie niskimi cenami i baczniej zaczynają zwracać uwagę na standardy obsługi
Średni wskaźnik zadowolenia konsumentów wynosi w 2010 roku 30 proc., co oznacza znaczny wzrost w stosunku do
23 proc. z ubiegłego roku. Supermarkety zyskały uznanie w oczach klientów przede wszystkim dzięki korzystnym cenom, wysokiej jakości i szerokiemu asortymentowi produktów.
W rankingu pierwsze miejsce zajmuje Biedronka. Ta największa sieć detaliczna w Polsce osiągnęła zaszczytną pozycję lidera rankingu w swojej branży już...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta