Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Twoje zdanie jest ważne nie tylko dla innych klientów

23 września 2010 | Top 100 Jakości Obsługi 2010
źródło: Fotorzepa

Każdy z nas jest konsumentem.

Czyli klientem wielu firm. Codziennie jemy produkty kupione w osiedlowym sklepie spożywczym lub wielkim hipermarkecie, wypłacamy pieniądze z banku, tankujemy na stacji, korzystamy z telefonów, Internetu itd. I każdego dnia spotykamy się z lepszą lub gorszą jakością obsługi.

Dwie strony obsługi

Ileż razy zdarza się statystycznemu konsumentowi usłyszeć od sprzedawcy nieuprzejmą uwagę, napotkać niechętne spojrzenie pracownika salonu sieci telefonii komórkowej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament