Twoje zdanie jest ważne nie tylko dla innych klientów
Każdy z nas jest konsumentem.
Czyli klientem wielu firm. Codziennie jemy produkty kupione w osiedlowym sklepie spożywczym lub wielkim hipermarkecie, wypłacamy pieniądze z banku, tankujemy na stacji, korzystamy z telefonów, Internetu itd. I każdego dnia spotykamy się z lepszą lub gorszą jakością obsługi.
Dwie strony obsługi
Ileż razy zdarza się statystycznemu konsumentowi usłyszeć od sprzedawcy nieuprzejmą uwagę, napotkać niechętne spojrzenie pracownika salonu sieci telefonii komórkowej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta