Papierkiem lakmusowym jest rynek
Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa
Zarówno ubiegły, jak i początek tego roku nie należały do najłatwiejszych dla operatorów stacji paliw. Jaki był pana sposób na kryzys?
Paweł Lisowski: Strategia, konsekwencja i elastyczność na ciągle zmieniającym się rynku. Już wcześniej założyliśmy określone cele na kolejne lata. Skupiliśmy się przede wszystkim na rozwoju sieci stacji własnych, w tym budowie Miejsc Obsługi Podróżnych przy autostradach, i franczyzowych. To był strzał w dziesiątkę. W warunkach kryzysu i ogólnej niepewności na rynku każda inwestycja wymagała od nas jeszcze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta