Nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje
Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku SA ds. bankowości detalicznej
Co dla banku oznacza wysoka jakość obsługi? Czy czynnik ten przekłada się na realne wyniki biznesowe?
Jarosław Mastalerz: W dzisiejszych czasach oferta instytucji finansowych jest podobna pod względem funkcjonalnym i cenowym. Banki mogą konkurować produktowo jedynie do pewnej granicy opłacalności. Dlatego ważnym czynnikiem pozwalającym na wyróżnienie się na rynku jest sprawna obsługa klienta. Zadowoleni klienci są skłonni polecać usługi danego banku i powierzać mu oszczędności. Ich decyzje potwierdzają się natomiast w wynikach biznesowych – wzroście liczby klientów, depozytów czy udzielanych kredytów. Relacje są też kluczem do sukcesu w cross-sellingu. Dodatkowe uproduktowienie klientów zależy w dużej mierze od tego, jak oceniają oni dotychczasowy kontakt z bankiem. O poziomie sprawności obsługi w MultiBanku i mBanku świadczyć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta