Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zniknął podział na Polskę A i B

23 września 2010 | Top 100 Jakości Obsługi 2010
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa

Zniknął podział Polski, który był widoczny w badaniach jakości obsługi w ubiegłych latach. Wyniki odzwierciedlają znaną zależność: im więcej firm, usług i znanych sieci handlowych funkcjonuje w danym regionie, tym wyżej konsumenci stawiają poprzeczkę i krytycznie oceniają to, co uchodzi firmom w innych regionach. W ten sposób można tłumaczyć niski wskaźnik zadowolenia klientów w woj. dolnośląskim i pomorskim. Warto przy tym zauważyć, że chociaż jakość obsługi w woj. pomorskim oceniana jest nisko, to nastąpił tu najwyższy w Polsce wzrost zadowolenia konsumentów. W 2009 wskaźnik jakości obsługi wynosił tu zaledwie 10 proc.

Gdańsk odlatuje

Mieszkańcy Gdańska najwyraźniej nie spędzają urlopów nad Bałtykiem, ponieważ najbardziej docenili obsługę biur podróży. Wskaźnik zadowolenia konsumentów w tym przypadku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament