Zniknął podział na Polskę A i B
Zniknął podział Polski, który był widoczny w badaniach jakości obsługi w ubiegłych latach. Wyniki odzwierciedlają znaną zależność: im więcej firm, usług i znanych sieci handlowych funkcjonuje w danym regionie, tym wyżej konsumenci stawiają poprzeczkę i krytycznie oceniają to, co uchodzi firmom w innych regionach. W ten sposób można tłumaczyć niski wskaźnik zadowolenia klientów w woj. dolnośląskim i pomorskim. Warto przy tym zauważyć, że chociaż jakość obsługi w woj. pomorskim oceniana jest nisko, to nastąpił tu najwyższy w Polsce wzrost zadowolenia konsumentów. W 2009 wskaźnik jakości obsługi wynosił tu zaledwie 10 proc.
Gdańsk odlatuje
Mieszkańcy Gdańska najwyraźniej nie spędzają urlopów nad Bałtykiem, ponieważ najbardziej docenili obsługę biur podróży. Wskaźnik zadowolenia konsumentów w tym przypadku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta