Serwis AGD i RTV: serwis fabryczny, czyli najbardziej profesjonalny
Wiktor Mikołajczyk, dyrektor działu serwisu firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o.
Serwis BSH może mieć powody do dumy. Uczestnicy programu „Jakość obsługi” uznali go za najlepszy w 2009 i 2010 roku.
Wiktor Mikołajczyk: Nasze działania ukierunkowane są na osiągnięcie pełnego zadowolenia klientów. Ich opinie są niezmiernie istotne, ponieważ służą do ciągłego doskonalenia świadczonych usług. Serwis w Polsce należy do czołówki najlepszych serwisów na świecie w ramach koncernu BSH, co potwierdzają prowadzone przez nas systematyczne badania poziomu zadowolenia użytkowników naszego sprzętu. Podczas ostatniej ankiety na nasze pytania odpowiedziało ok. 1500 osób, przy czym aż 89 proc. respondentów, którzy korzystali z usług naszego serwisu, poleciłoby go, a 88 proc. ponownie kupiłoby nasz produkt.
Na czym polega przewaga serwisu fabrycznego nad innymi?
Nasza firma, dostarczając najwyższej jakości produkty marek Bosch, Siemens i Gaggenau, dba o to, by klienci byli z nich zadowoleni podczas całego okresu użytkowania. Co roku koncern...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta