Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

44 proc. klientów zadowolonych na bank

23 września 2010 | Top 100 Jakości Obsługi 2010
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa

Ogólny wskaźnik zadowolenia konsumentów z obsługi banków w 2010 roku wyniósł 44 proc.

Spośród kategorii oceny składających się na jakość obsługi konsumenci najwyżej oceniają wygląd miejsca obsługi. Doceniają przestronne wnętrza oddziałów bankowych, lokalizację placówek i ergonomię sal obsługi klienta.

Liderem rankingu, podobnie jak w ubiegłym roku, został MultiBank. Wskaźnik jakości obsługi dla tego banku wyniósł

84 proc. Jest to wynik o 16 proc. lepszy niż w poprzednim roku. MultiBank uzyskał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament