44 proc. klientów zadowolonych na bank
Ogólny wskaźnik zadowolenia konsumentów z obsługi banków w 2010 roku wyniósł 44 proc.
Spośród kategorii oceny składających się na jakość obsługi konsumenci najwyżej oceniają wygląd miejsca obsługi. Doceniają przestronne wnętrza oddziałów bankowych, lokalizację placówek i ergonomię sal obsługi klienta.
Liderem rankingu, podobnie jak w ubiegłym roku, został MultiBank. Wskaźnik jakości obsługi dla tego banku wyniósł
84 proc. Jest to wynik o 16 proc. lepszy niż w poprzednim roku. MultiBank uzyskał...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta