Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TOP 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce

23 września 2010 | Top 100 Jakości Obsługi 2010

Firmy oceniane przez konsumentów jako najbardziej przyjazne, wyróżniające się na tle swojej branży najlepszą jakością obsługi to zdobywcy wyjątkowego wyróżnienia w programie portalu www.jakoscobslugi.pl – Godła Jakości Obsługi 2010.

Klienci z całej Polski wyrazili swoją opinię: docenili fachowość i uprzejmość oraz schludny wygląd personelu, optymalną organizację pracy i czytelne regulaminy promocji, modną estetykę sklepów i placówek firm, a także znakomite produkty i profesjonalne usługi w cenie adekwatnej do realiów rynku i sporej konkurencji.

Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament