Tylko co czwarty klient w Polsce nie narzeka na obsługę
Jeszcze przed kryzysem gospodarczym wiadomo było, że atrakcyjne ceny oraz promocja produktów i usług już nie wystarczą, by wyprzedzić konkurencję. Dziś trzeba zadbać o stały, wysoki poziom jakości obsługi
Klient zadowolony z kontaktu z firmą wróci do niej z rodziną i poleci ją znajomym. Z kolei niezadowolony konsument sprawi, że przez tzw. marketing szeptany firma może stracić o wiele więcej klientów. Bo każdy z nich jest ważny i wart starań. Nawet ten bez krawata i awanturujący się.
Dobrze nie jest, ale rośnie
Mimo systematycznego wzrostu poziomu jakości obsługi w Polsce w ostatnich trzech...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta