Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tylko co czwarty klient w Polsce nie narzeka na obsługę

23 września 2010 | Top 100 Jakości Obsługi 2010
źródło: Fotorzepa
źródło: Fotorzepa

Jeszcze przed kryzysem gospodarczym wiadomo było, że atrakcyjne ceny oraz promocja produktów i usług już nie wystarczą, by wyprzedzić konkurencję. Dziś trzeba zadbać o stały, wysoki poziom jakości obsługi

Klient zadowolony z kontaktu z firmą wróci do niej z rodziną i poleci ją znajomym. Z kolei niezadowolony konsument sprawi, że przez tzw. marketing szeptany firma może stracić o wiele więcej klientów. Bo każdy z nich jest ważny i wart starań. Nawet ten bez krawata i awanturujący się.

Dobrze nie jest, ale rośnie

Mimo systematycznego wzrostu poziomu jakości obsługi w Polsce w ostatnich trzech...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament