Jakość obsługi w sieci
Horror na zakupach… W opowieści napisanej przez internautów na FB
Portal JO aktywnie działa na najpopularniejszych portalach społecznościowych (NK. pl, Facebook, Blip, Twitter), by nawiązać jeszcze lepszy kontakt z internautami, z przyszłymi i obecnymi użytkownikami, z każdym, kto ma własne zdanie i lubi wyrażać opinię. Na profilu JO na Facebooku znajomi portalu napisali fragment po fragmencie mrożącą krew w żyłach opowieść, której inspiracją były codzienne życie i doświadczenia konsumenckie. Wyobraźnia ludzka nie zna granic. W kilka dni portal otrzymał mnóstwo świetnych wpisów, a akcja nabrała szybkiego tempa, pełna niesamowitych zdarzeń i barwnych postaci. Momenty były naprawdę ostre, a scenki pikantne. Więcej o tym można przeczytać na profilu JO na FB.
Walka o życie w koszmarnym supermarkecie
... najważniejsze to wyjść z tego sklepu... nagle zapala się światło... przede mną ściana, przy niej regał z chemią i ta ruda cycata Mariolka, którą dwa dni temu obsmarowałem na JO za fatalną obsługę... Twarz ma całą brudną od rozmazanego tuszu. Czerwona pomadka zakrywa pół twarzy... patrzy się na mnie, wyciąga rękę i się śmieje... nie ona się nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta