Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing, czyli zdobywanie rynków

23 września 2010 | Ekonomia | Dział Ekonomiczny
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

Prof. dr hab. Jan W. Wiktor - autor tej książki rekomendacji nie potrzebuje. Sam bowiem stworzył i zdobył dominującą pozycję na rynkach międzynarodowych, w świecie marketingu – w nauce i dydaktyce, także w doradztwie dla wielkich korporacji transnarodowych

Pozycję tę zaznaczył wyraźnie także na rynku polskim – był w naszym kraju już kilkakrotnie, w roku 1998 Akademia Ekonomiczna w Krakowie przyznała mu tytuł doktora honoris causa, a jego wszystkie podstawowe publikacje znajdują się w katalogu polskich oficyn wydawniczych.

Dwuczłonowy tytuł książki wyraźnie intryguje. Kotler o marketingu (człon pierwszy) – to wyraźne credo autora kilkunastu obszernych monografii i podręczników na temat marketingu – jego istoty, filozofii. Jest swoistą syntezą wiedzy marketingowej. Na 345...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament