Marketing, czyli zdobywanie rynków
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor - autor tej książki rekomendacji nie potrzebuje. Sam bowiem stworzył i zdobył dominującą pozycję na rynkach międzynarodowych, w świecie marketingu – w nauce i dydaktyce, także w doradztwie dla wielkich korporacji transnarodowych
Pozycję tę zaznaczył wyraźnie także na rynku polskim – był w naszym kraju już kilkakrotnie, w roku 1998 Akademia Ekonomiczna w Krakowie przyznała mu tytuł doktora honoris causa, a jego wszystkie podstawowe publikacje znajdują się w katalogu polskich oficyn wydawniczych.
Dwuczłonowy tytuł książki wyraźnie intryguje. Kotler o marketingu (człon pierwszy) – to wyraźne credo autora kilkunastu obszernych monografii i podręczników na temat marketingu – jego istoty, filozofii. Jest swoistą syntezą wiedzy marketingowej. Na 345...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta