BOSCH/SIEMENS: Najważniejsza jest dla nas pełna satysfakcja konsumentów
Wiktor Mikołajczyk, Dyrektor Serwisu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
Jesteśmy dumni, że klienci serwisu fabrycznego marek Bosch i Siemens wysoko oceniają jakość świadczonych przez nas usług. Godło Jakości Obsługi przyznane nam przez konsumentów już po raz drugi potwierdza rezultaty naszej pracy. Znalezienie się w gronie 100 najbardziej przyjaznych konsumentom firm w Polsce zobowiązuje, a także potwierdza, że nasza polityka stałego podnoszenia jakości świadczonych usług sprawdza się w praktyce. Opinie klientów mają niezwykle istotny wpływ na podejmowanie przez nas kolejnych działań zmierzających do doskonalenia świadczonych usług. Dzięki nim możemy mierzyć i oceniać wprowadzane przez nas rozwiązania. Doskonałość jest naszym celem. Bardzo dziękujemy za opinie oraz wyróżnienie.