Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

BOSCH/SIEMENS: Najważniejsza jest dla nas pełna satysfakcja konsumentów

23 września 2010 | Top 100 Jakości Obsługi 2010
źródło: Fotorzepa

Wiktor Mikołajczyk, Dyrektor Serwisu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

Jesteśmy dumni, że klienci serwisu fabrycznego marek Bosch i Siemens wysoko oceniają jakość świadczonych przez nas usług. Godło Jakości Obsługi przyznane nam przez konsumentów już po raz drugi potwierdza rezultaty naszej pracy. Znalezienie się w gronie 100 najbardziej przyjaznych konsumentom firm w Polsce zobowiązuje, a także potwierdza, że nasza polityka stałego podnoszenia jakości świadczonych usług sprawdza się w praktyce. Opinie klientów mają niezwykle istotny wpływ na podejmowanie przez nas kolejnych działań zmierzających do doskonalenia świadczonych usług. Dzięki nim możemy mierzyć i oceniać wprowadzane przez nas rozwiązania. Doskonałość jest naszym celem. Bardzo dziękujemy za opinie oraz wyróżnienie.

Brak okładki

Wydanie: 8734

Spis treści
Zamów abonament