Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie markowe samosiejki

02 grudnia 2010 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Paweł Jabłoński
Paweł Jabłoński, zastępca  redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”
źródło: __Archiwum__
Paweł Jabłoński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”

Od siedmiu lat redakcja „Rzeczpospolitej” przygotowuje co roku ranking najcenniejszych polskich marek. Badamy, jaka jest wartość brandów stworzonych z myślą o polskich konsumentach. I widzimy, że z roku na rok ona rośnie

Co prawda w czasach prosperity przyrost jest szybszy, a w latach, gdy gospodarka spowalnia, również ich wyceny tracą swą dynamikę.Jednak wiele wskazuje na to, że ten budzący dumę wzrost wartości rodzimych marek często nie jest efektem starannie przemyślanych strategii marketingowych opracowanych przez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament