Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biżuteria nadal w cenie

02 grudnia 2010 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Piotr Mazurkiewicz

Jubilerski Apart ponownie umocnił moc swojej marki i pozostał zdecydowanym liderem wśród produktów niespożywczych

Mimo spowolnienia w całej branży handlowej ten rok poznański Apart na pewno uzna za udany. Moc marki wzrosła o 20 pkt i sięga już 557 pkt. Apart zwiększył też przewagą nad brandem swego głównego jubilerskiego konkurenta – W. Kruka. O ile przed rokiem obie marki dzieliło 20 pkt, o tyle teraz jest to już 49 pkt.

Apart jest też zdecydowanym liderem polskiego rynku jubilerskiego. Firma ma 160 salonów z biżuterią, z czego dziewięć działa pod marką Apart Exclusive. W kolejnych kilkunastu także skupia się na produktach z najwyższej półki. Znaleźć tu można głównie platynową i brylantową biżuterię oraz luksusowe zegarki.

Co prawda firma także odczuła wpływ kryzysu – jej przychody w tym roku będą oscylowały w okolicach 400 mln zł, podobnie jak w 2009 r. Jednak zauważa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament