Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marka pod ostrzałem

02 grudnia 2010 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Piotr Mazurkiewicz
Usługi
źródło: Rzeczpospolita
Usługi

Najmocniejszą polską marką w nowej kategorii usług okazał się internetowy brand NK.pl, który ostatnio nie ma najlepszej prasy

Zwycięstwo wywodzącego się z Wrocławia portalu społecznościowego może zaskakiwać, gdyż jej właściciel od pewnego czasu nie ma dobrej prasy. Ale wzmacnia go ogromna popularność, jaką przebojem zdobył firmowany przez niego portal. Nasza-Klasa, jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek polskiego Internetu i firmująca największą społeczność w polskiej sieci, powstała w 2006 r. Szybko stałą się jednym z najmodniejszych zjawisk polskiego Internetu.

Tak samo szybko stała się ostatnio obiektem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament