Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zdobywcy tytułu Najmocniejsza Marka w poszczególnych latach

02 grudnia 2010 | Ranking najcenniejszych polskich marek
W obecnym rankingu wspólną kategorię handel i usługi podzieliliśmy na dwie. (1) Produkty spożywcze oraz słodycze i lody tworzyły do 2007 r. jedną kategorię. W jednej grupie ocenialiśmy też 
marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych. Do wspólnej kategorii produktów niespożywczych włączone były także marki odzieży i obuwia oraz kosmetyków i higieny. 
(2) Marki handlu i usług, mediów oraz telekomunikacji ocenialiśmy do 2006 r. we wspólnej kategorii: telekomunikacja i usługi. Jako nową kategorię włączyliśmy w 2006 r. marki finansowe.
źródło: Rzeczpospolita
W obecnym rankingu wspólną kategorię handel i usługi podzieliliśmy na dwie. (1) Produkty spożywcze oraz słodycze i lody tworzyły do 2007 r. jedną kategorię. W jednej grupie ocenialiśmy też 
marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych. Do wspólnej kategorii produktów niespożywczych włączone były także marki odzieży i obuwia oraz kosmetyków i higieny. 
(2) Marki handlu i usług, mediów oraz telekomunikacji ocenialiśmy do 2006 r. we wspólnej kategorii: telekomunikacja i usługi. Jako nową kategorię włączyliśmy w 2006 r. marki finansowe.

Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament