Orlen po raz czwarty z rzędu najcenniejszą polską marką
Wartość marki-lidera to niemal 3,8 mld zł. Mimo spadków, które dotknęły wiele firm z czołówki tego rankingu, Orlen w stosunku do 2009 r. zyskał 4 proc.
Jednak w rankingu siły marek Orlen z wynikiem 66 pkt (o 1 więcej niż rok temu) zajmuje dopiero 29. pozycję. W tym zestawieniu zdecydowanym liderem jest czekoladowy E. Wedel z wynikiem 81 pkt.
Marka Orlen w tym roku obchodziła dziesiątą rocznicę powstania. 3 kwietnia 2000 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta