Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Orlen po raz czwarty z rzędu najcenniejszą polską marką

02 grudnia 2010 | Ekonomia | PM

Wartość marki-lidera to niemal 3,8 mld zł. Mimo spadków, które dotknęły wiele firm z czołówki tego rankingu, Orlen w stosunku do 2009 r. zyskał 4 proc.

Jednak w rankingu siły marek Orlen z wynikiem 66 pkt (o 1 więcej niż rok temu) zajmuje dopiero 29. pozycję. W tym zestawieniu zdecydowanym liderem jest czekoladowy E. Wedel z wynikiem 81 pkt.

Marka Orlen w tym roku obchodziła dziesiątą rocznicę powstania. 3 kwietnia 2000 r....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament