Czekoladowy nestor nie do pobicia
Wedel niezmiennie króluje w naszym rankingu najmocniejszych polskich marek słodyczy i lodów. W porównaniu z 2009 r. jego moc jeszcze wzrosła. Ale nie jest, niestety tożsama, z udziałem w rynku słodyczy, na którym zajmuje drugie miejsce
Okazuje się, że polscy konsumenci słodyczy to tradycjonaliści. Kolejne miejsca w rankingu zajęły bowiem te same brandy, co przed rokiem: Wawel (producent m.in. popularnych kasztanków) oraz czekoladowa Goplana.
Lider rankingu Wedel w przyszłym roku będzie obchodził swoje 160. urodziny. Podkreśla, że nie zamierza rezygnować z dziedzictwa marki, ale zarazem idzie do przodu, by nadążyć za konsumentem i nie dać się wyprzedzić konkurencji.
– Wedel intensywnie inwestuje w budowanie marki, obejmując działaniami wszystkie kanały komunikacji. Reklama w TV jest głównym kanałem, jednak pozostałe media, takie jak Internet czy reklama zewnętrzna, także pełnią istotną rolę – mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu marki Wedel. Dodaje, że do ostatnich większych przedsięwzięć można zaliczyć kampanię ptasiego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta