Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czekoladowy nestor nie do pobicia

02 grudnia 2010 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Katarzyna Kucharczyk
Słodycze i lody
źródło: Rzeczpospolita
Słodycze i lody

Wedel niezmiennie króluje w naszym rankingu najmocniejszych polskich marek słodyczy i lodów. 
W porównaniu z 2009 r. jego moc jeszcze wzrosła. Ale nie jest, niestety tożsama, z udziałem w rynku słodyczy, 
na którym zajmuje drugie miejsce

Okazuje się, że polscy konsumenci słodyczy to tradycjonaliści. Kolejne miejsca w rankingu zajęły bowiem te same brandy, co przed rokiem: Wawel (producent m.in. popularnych kasztanków) oraz czekoladowa Goplana.

Lider rankingu Wedel w przyszłym roku będzie obchodził swoje 160. urodziny. Podkreśla, że nie zamierza rezygnować z dziedzictwa marki, ale zarazem idzie do przodu, by nadążyć za konsumentem i nie dać się wyprzedzić konkurencji.

– Wedel intensywnie inwestuje w budowanie marki, obejmując działaniami wszystkie kanały komunikacji. Reklama w TV jest głównym kanałem, jednak pozostałe media, takie jak Internet czy reklama zewnętrzna, także pełnią istotną rolę – mówi Anna Telakowiec, dyrektor marketingu marki Wedel. Dodaje, że do ostatnich większych przedsięwzięć można zaliczyć kampanię ptasiego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament