Konsekwencja sprzyja Erze
Po raz pierwszy trójkę najmocniejszych marek telekomunikacyjnych tworzą sami operatorzy telefonii komórkowej. Ranking już kolejny rok z rzędu otwiera Era, główny brand Polskiej Telefonii Cyfrowej
Podobnie jak przed rokiem drugie miejsce zdobył Plus (marka Polkomtelu), ale trzecią pozycję wraz z częścią swej mocy straciła Telekomunikacja Polska. Na to miejsce wskoczył w tym roku Play, marka młodego, rozpychającego się od trzech lat na rynku operatora komórkowego.
W rezultacie ścisłą czołówkę najmocniejszych rodzimych marek telekomunikacyjnych tworzą brandy telefonii komórkowej uważanej za najbardziej perspektywiczną, która stopniowo wypiera z rynku usługi telefonii stacjonarnej.
Wyniki rankingu mocy pokazują jednak, że dystans między liderem rankingu Erą, a goniącym ją Plusem się zmniejsza. Mimo to niebiesko-biały znak towarowy pierwszej z tych sieci jest ciągle najmocniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta