Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Konsekwencja sprzyja Erze

02 grudnia 2010 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Ursula Zielińska
Telekomunikacja
źródło: Rzeczpospolita
Telekomunikacja

Po raz pierwszy trójkę najmocniejszych marek telekomunikacyjnych tworzą sami operatorzy telefonii komórkowej. Ranking już kolejny rok z rzędu otwiera Era, główny brand Polskiej Telefonii Cyfrowej

Podobnie jak przed rokiem drugie miejsce zdobył Plus (marka Polkomtelu), ale trzecią pozycję wraz z częścią swej mocy straciła Telekomunikacja Polska. Na to miejsce wskoczył w tym roku Play, marka młodego, rozpychającego się od trzech lat na rynku operatora komórkowego.

W rezultacie ścisłą czołówkę najmocniejszych rodzimych marek telekomunikacyjnych tworzą brandy telefonii komórkowej uważanej za najbardziej perspektywiczną, która stopniowo wypiera z rynku usługi telefonii stacjonarnej.

Wyniki rankingu mocy pokazują jednak, że dystans między liderem rankingu Erą, a goniącym ją Plusem się zmniejsza. Mimo to niebiesko-biały znak towarowy pierwszej z tych sieci jest ciągle najmocniej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament