Znaleźć to, w czym nie jesteśmy nudni
Mirosław Boruc, prezes Instytutu Marki Polskiej, o sztuce odkrywania osobowości marek
Rz: W naszym tegorocznym rankingu najcenniejszych polskich marek wartość części z nich spadła w porównaniu z poprzednią edycją. Sporo z nich straciło też swą moc oddziaływania na konsumentów. Czy to tylko efekt kryzysu?
Mirosław Boruc: To oznaka tego, że w Polsce skończył się czas prostego wchodzenia na rynek.Teraz każda marka musi nieść za sobą jakieś emocje. Jeśli mam markę lubić, musi być coś, ze co będę ją lubił. Ta zmiana wynika również z tego, że niezwykle wyrównała się jakość dostępnych wyrobów. Pomijając ewidentne tandety, pod względem funkcjonalnym większość produktów, jak np. komputery, oleje, masło czy sery, jest porównywalna. Teraz trzeba do nich dodać jakąś...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta