Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moc wyciśnięta z pomidorów

02 grudnia 2010 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Beata Drewnowska

Pudliszki po raz kolejny zostały najmocniejszą marką wśród produktów spożywczych. Swoją pozycję zawdzięczają keczupom, sosom i daniom gotowym

Na swoją reputację Pudliszki pracują od ponad 90 lat. W tym czasie udało się im zdobyć czołowe miejsce wśród producentów keczupów i koncentratów pomidorowych. Ostatnie lata to także pasmo sukcesów na rynku coraz popularniejszych w Polsce sosów i dań gotowych. Z logo firmy kupić można kupić także przetwory z warzyw, pierogi, a nawet musztardy.

Kluczem do sukcesu Pudliszek jest ciągły kontakt z konsumentem. Raz – dwa razy do roku HJ Heinz Polska – od 13 lat właściciel marki – stara się dotrzeć do przeciętnych rodzin. W spotkaniach bierze udział także Adam Dyszyński, prezes Heinz Polska od momentu powstania spółki. Szef firmy obserwuje przygotowanie obiadów i pyta o ulubione potrawy i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament