Popularność służy mocy
Luksja wróciła w tym roku na pozycję lidera kategorii kosmetyki higiena. Co prawda jej moc nieco zmalała, ale i tak był to jeden z najmniejszych spadków w tej grupie
Najmocniejsza polska marka rynku kosmetyków i higieny – Luksja straciła w ciągu roku niespełna procent ze swej ubiegłorocznej punktacji. Jednak na tle innych brandów, które odczuły kilkuprocentowe spadki, to niewiele.
Z pewnością Luksji pomaga fakt, że jej marka firmuje największą w Polsce sprzedaż (pod względem wolumenu) mydeł w płynie i w kostce. W dodatku w tej kategorii produktów marka przemawia do wszystkich konsumentów – także panów. (W żelach pod prysznic, gdzie konkurencja jest bardziej zacięta, Luksja firmuje tylko produkty dla kobiet). Jak wynika z naszych badań opinii, spośród ocenianych w rankingu polskich marek kosmetyków i higieny Luksja jest najbardziej znana i najczęściej używana.
Anna Rogalska, dyrektor marketingu PZ Cussons Polska, właściciela marki, podkreśla, że siłą Luksji są stale wprowadzane nowości. W tym roku były nimi m.in. hipoalergiczne mydła i żele pod prysznic SkinKind. Markę wspierają też przemyślane akcje marketingowe; w tym roku m.in. kampanie reklamowe w prasie i w telewizji, konkursy konsumenckie i sponsoring 11. edycji popularnego „Tańca z gwiazdami” w TVN.
Tegoroczne kampanie promocyjne i reklamowe brandów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta