Słodki sukces czekoladowej legendy
Po raz kolejny w rankingu siły marek wygrał Wedel, ponownie zwyciężając w dwóch najwyżej punktowanych wskaźnikach szczegółowych – prestiżu i postrzeganej jakości
Na drugie miejsce – z czwartego – awansowała marka Winiary, której siła urosła przez rok o 3 punkty. Wśród pozostałych marek z pierwszej setki rankingu, które zanotowały największy przyrost siły marki znajdują się: Grycan (53. miejsce, przyrost siły marki o 4 punkty), TVN 24 (93. miejsce, przyrost o 4 punkty), Tymbark (8. miejsce, przyrost siły marki o 3 punkty) i Apart (6. miejsce, przyrost siły marki o 3 punkty).
Natomiast o wiele więcej marek z pierwszej setki straciło na sile w stosunku do poprzedniego roku. W obecnej edycji po raz pierwszy mamy do czynienia z sytuacją, gdy średni poziom siły marek z pierwszej setki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta