Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słodki sukces czekoladowej legendy

02 grudnia 2010 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Grzegorz Urbanek
Grzegorz Urbanek
źródło: __Archiwum__
Grzegorz Urbanek

Po raz kolejny w rankingu siły marek wygrał Wedel, ponownie zwyciężając w dwóch najwyżej punktowanych wskaźnikach szczegółowych – prestiżu i postrzeganej jakości

Na drugie miejsce – z czwartego – awansowała marka Winiary, której siła urosła przez rok o 3 punkty. Wśród pozostałych marek z pierwszej setki rankingu, które zanotowały największy przyrost siły marki znajdują się: Grycan (53. miejsce, przyrost siły marki o 4 punkty), TVN 24 (93. miejsce, przyrost o 4 punkty), Tymbark (8. miejsce, przyrost siły marki o 3 punkty) i Apart (6. miejsce, przyrost siły marki o 3 punkty).

Natomiast o wiele więcej marek z pierwszej setki straciło na sile w stosunku do poprzedniego roku. W obecnej edycji po raz pierwszy mamy do czynienia z sytuacją, gdy średni poziom siły marek z pierwszej setki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament