Woda z Żywca dystansuje konkurentów
W tym roku już po raz szósty Żywiec Zdrój został liderem mocy w kategorii napojów. Nie dał sobie także odebrać pierwszego miejsca na polskim rynku wód w butelce
Rok 2010 będzie kolejnym, który Żywiec Zdrój zaliczy do udanych. Nawet w pierwszym półroczu mimo niskiej temperatury i powodzi udało mu się zwiększyć udziały rynkowe. Pod względem wartości sprzedaży sięgnęły one wówczas niemal 33 proc. Wynik ten firma zawdzięcza klasycznej wodzie oraz produkowanym na jej bazie napojom, tzw. wodzie smakowej. Od lat jest liderem tego segmentu.
Przyczyn tak dużego sukcesu Żywca Zdroju, od 2004 r. należącego do koncernu Danone, jest wiele. Jednym z nich był pomysł na nazwę. Wielu Polaków do dziś kojarzy tę wodę z jednym z najpopularniejszych piw w Polsce. – Twórcy marki wykorzystali przekonanie Polaków, że piwo Żywiec zawdzięcza swój smak głównie doskonałej wodzie – mówi Adam...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta