Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Za mało marki w polskim biznesie

02 grudnia 2010 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Najcenniejsze polskie marki: Orlen (prezes Jacek Krawiec od prawej), PZU (członek zarządu Witold Jaworski) i PKO BP (wiceprezes Bartosz Drabikowski)
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa
Najcenniejsze polskie marki: Orlen (prezes Jacek Krawiec od prawej), PZU (członek zarządu Witold Jaworski) i PKO BP (wiceprezes Bartosz Drabikowski)
„Rz” nagrodziła najmocniejsze polskie marki  w 12 branżowych kategoriach.  Na zdjęciu przedstawiciele wyróżnionych firm
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa
„Rz” nagrodziła najmocniejsze polskie marki w 12 branżowych kategoriach. Na zdjęciu przedstawiciele wyróżnionych firm
Wiceminister gospodarki Rafał Baniak wręcza nagrodę dla najmocniejszej marki spożywczej Adamowi Dyszyńskiemu, prezesowi spółki Heinz Polska (marka Pudliszki).
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa
Wiceminister gospodarki Rafał Baniak wręcza nagrodę dla najmocniejszej marki spożywczej Adamowi Dyszyńskiemu, prezesowi spółki Heinz Polska (marka Pudliszki).

Choć łączna wartość najdroższych polskich marek wzrosła, to w wynikach tegorocznego zestawienia pojawia się echa kryzysu

– Mamy 90 letnią historię , co w bankowości, która opiera się na zaufaniu, jest bardzo ważne. Ale cały czas staramy się wsłuchiwać w to, co mówią nasi klienci, by doskonalić nasze usługi i wprowadzać innowacje. Chcemy by właśnie te innowacje były wyróżnikiem banku w najbliższych latach- podkreślał podczas wczorajszej gali Bartosz Drabikowski, wiceprezes PKO BP, drugiej najcenniejszej polskiej marki i zwycięzcy rankingu mocy wśród brandów finansowych.

Liderzy obronili swą wartość, ale ponad 40 proc. wycenianych przez nas polskich marek straciło w tym roku. Jeszcze gorzej jest w rankingach mocy, w których – na podstawie badań konsumenckich – obliczamy, ile dana marka znaczy na tle krajowych konkurentów w swej branży. Spadki mocy zanotowało aż siedmiu z 12 zwycięzców tych branżowych zestawień.

Jak się wyróżnić

Grzegorz Urbanek z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, który w tym roku już po raz siódmy zanalizował wyniki badań marek ocenianych w naszym rankingu, zwraca uwagę na znaczący, bo aż 30-proc., spadek punktacji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament