Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Aukcyjny potentat wygrywa

02 grudnia 2010 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Piotr Mazurkiewicz
Handel
źródło: Rzeczpospolita
Handel

Marka serwisu aukcyjnego Allegro.pl zdecydowanie zwyciężyła w nowej w tym roku kategorii handel, powiększając też swą przewagę nad rywalami

Allegro.pl, za którego pośrednictwem odbywa się połowa handlu internetowego w Polsce, zdecydowanie pokonał tradycyjne sklepy. Przez ostatni rok moc tej marki wzrosła o 4 pkt, do 508 pkt, ale nad zajmującą drugą pozycję siecią sklepów odzieżowych Royal Collection ma aż 64 pkt przewagi i jej pozycja jest niezagrożona.

Allegro.pl ma już ok. 12 mln użytkowników, a według prognoz w tym roku za pośrednictwem serwisu mają być sprzedane towary za 7,3 – 7,4 mld zł (w ubiegłym roku było to 6,4 mld zł. Wraz z ekspansją serwisu rośnie moc jego marki. O skali działalności...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament