Aukcyjny potentat wygrywa
Marka serwisu aukcyjnego Allegro.pl zdecydowanie zwyciężyła w nowej w tym roku kategorii handel, powiększając też swą przewagę nad rywalami
Allegro.pl, za którego pośrednictwem odbywa się połowa handlu internetowego w Polsce, zdecydowanie pokonał tradycyjne sklepy. Przez ostatni rok moc tej marki wzrosła o 4 pkt, do 508 pkt, ale nad zajmującą drugą pozycję siecią sklepów odzieżowych Royal Collection ma aż 64 pkt przewagi i jej pozycja jest niezagrożona.
Allegro.pl ma już ok. 12 mln użytkowników, a według prognoz w tym roku za pośrednictwem serwisu mają być sprzedane towary za 7,3 – 7,4 mld zł (w ubiegłym roku było to 6,4 mld zł. Wraz z ekspansją serwisu rośnie moc jego marki. O skali działalności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta