Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Kryzysowa zadyszka najcenniejszych marek

02 grudnia 2010 | Pierwsza strona | Anita Błaszczak
Najwyżej wycenione polskie marki 2010
źródło: Rzeczpospolita
Najwyżej wycenione polskie marki 2010

Orlen bezkonkurencyjny po raz czwarty. Tuż za nim – wielkie instytucje finansowe

– W Polsce mamy deficyt marek, które są uznawane za wartościowe. Tym większe uznanie należy się tym firmom, które takie marki zbudowały. To dzięki takim przedsiębiorstwom Polska jako jedyna w Europie osiągnęła dodatnią dynamikę PKB w 2009 r. – podkreślał Rafał Baniak, wiceminister gospodarki, wręczając wczoraj statuetki Polska Marka dla zwycięzców siódmej edycji rankingu najcenniejszych polskich marek oraz najmocniejszych brandów.

200...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament