Kryzysowa zadyszka najcenniejszych marek
Orlen bezkonkurencyjny po raz czwarty. Tuż za nim – wielkie instytucje finansowe
– W Polsce mamy deficyt marek, które są uznawane za wartościowe. Tym większe uznanie należy się tym firmom, które takie marki zbudowały. To dzięki takim przedsiębiorstwom Polska jako jedyna w Europie osiągnęła dodatnią dynamikę PKB w 2009 r. – podkreślał Rafał Baniak, wiceminister gospodarki, wręczając wczoraj statuetki Polska Marka dla zwycięzców siódmej edycji rankingu najcenniejszych polskich marek oraz najmocniejszych brandów.
200...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta