Kotwica w trudnych czasach
Mocne marki pomagają swym właścicielom przejść przez gospodarcze kryzysy. Choć zdarza się, że i one stracą wtedy na wartości, to wraz z powrotem koniunktury szybko odzyskują siły
Ranking najcenniejszych polskich marek, których łączna wartość wzrosła w ciągu ostatnich dwóch lat o 22 proc., potwierdza siłę polskiej gospodarki, która przeszła przez globalny kryzys dużo łatwiej niż reszta Europy.
Podobnie też odbiciem kondycji światowej gospodarki, a przynajmniej jej rozwiniętej części, są wyniki czołowych globalnych rankingów najbardziej wartościowych marek.
Zasięg ostatniego kryzysu dobrze było widać zarówno na liście 100 najlepszych globalnych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta