Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kotwica w trudnych czasach

02 grudnia 2010 | Ranking najcenniejszych polskich marek | Anita Błaszczak
Anita Błaszczak
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa
Anita Błaszczak

Mocne marki pomagają swym właścicielom przejść przez gospodarcze kryzysy. Choć zdarza się, że i one stracą wtedy na wartości, to wraz z powrotem koniunktury szybko odzyskują siły

Ranking najcenniejszych polskich marek, których łączna wartość wzrosła w ciągu ostatnich dwóch lat o 22 proc., potwierdza siłę polskiej gospodarki, która przeszła przez globalny kryzys dużo łatwiej niż reszta Europy.

Podobnie też odbiciem kondycji światowej gospodarki, a przynajmniej jej rozwiniętej części, są wyniki czołowych globalnych rankingów najbardziej wartościowych marek.

Zasięg ostatniego kryzysu dobrze było widać zarówno na liście 100 najlepszych globalnych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8792

Spis treści

Święta i sylwester z klasą

Zamów abonament