Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gadżety z nazwą firmy to nie reprezentacja w CIT

10 listopada 2016 | Prawo | Aleksandra Tarka

Pieniądze wydane przez spółkę na drobne prezenty dla kontrahentów opatrzone logo mogą stanowić koszty uzyskania przychodów.

aleksandra tarka

W środę Naczelny Sąd Administracyjny przesądził precedensowy spór o to, czy drobne prezenty dla kontrahentów firma może wrzucić w koszty. Sąd uznał, że tak, o ile są opatrzone logo firmy.

Reprezentacja czy reklama

Kanwą sporu w sprawie była interpretacja. We wniosku spółka wyjaśniła, że jest producentem maszyn i urządzeń dla sektora górniczego, odlewów staliwnych i żeliwnych. Swoje wyroby sprzedaje także klientom zagranicznym.

Firma podkreśliła, że jej zarząd, ewentualnie wyznaczone osoby, uczestniczą w spotkanych służbowych (biznesowych) z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10596

Wydanie: 10596

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament