Sukces idzie za wiedzą
Pokonaj konkurencję w biznesie. Jak? Technologią i umiejętnym zarządzaniem informacją.
Nokia nie doceniła sukcesu smartfonów, a Kodak popularności aparatów cyfrowych. Przykłady upadku gigantów pokazują, że odpowiednie zarządzanie wiedzą płynącą ze świata może decydować o przyszłości firmy.
– W dzisiejszych czasach nie wystarczy obserwować konkurentów. Trzeba patrzeć znacznie szerzej, na całe otoczenie – mówi dr Adam Kowalik, independent intelligence professional, trener i konsultant specjalizujący się w strategii konkurowania firm, wywiadzie biznesowym i zarządzaniu wiedzą, który był gościem specjalnym konferencji z cyklu „Biznes Trendy" zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" i firmę Soneta, producenta oprogramowania dla biznesu enova365 w Bielsku-Białej. Tłumaczył, jak dzięki zarządzaniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta