Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sukces idzie za wiedzą

10 listopada 2016 | Ekonomia
Uczestnicy konferencji zgodzili się, że odpowiednie zarządzanie wiedzą może decydować o przyszłości firmy.
źródło: materiały prasowe
Uczestnicy konferencji zgodzili się, że odpowiednie zarządzanie wiedzą może decydować o przyszłości firmy.

Pokonaj konkurencję w biznesie. Jak? Technologią i umiejętnym zarządzaniem informacją.

Nokia nie doceniła sukcesu smartfonów, a Kodak popularności aparatów cyfrowych. Przykłady upadku gigantów pokazują, że odpowiednie zarządzanie wiedzą płynącą ze świata może decydować o przyszłości firmy.

– W dzisiejszych czasach nie wystarczy obserwować konkurentów. Trzeba patrzeć znacznie szerzej, na całe otoczenie – mówi dr Adam Kowalik, independent intelligence professional, trener i konsultant specjalizujący się w strategii konkurowania firm, wywiadzie biznesowym i zarządzaniu wiedzą, który był gościem specjalnym konferencji z cyklu „Biznes Trendy" zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" i firmę Soneta, producenta oprogramowania dla biznesu enova365 w Bielsku-Białej. Tłumaczył, jak dzięki zarządzaniu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10596

Wydanie: 10596

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament