Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zdjęcie dnia

17 października 2017 | Druga strona
Polacy cenią rodzinne firmy, ale słabo je znają. Nasze przywiązanie do rodzinnych wartości widać też po chęci płacenia więcej za produkty i usługi familijnych biznesów. Tyle że ich premia z tego tytułu nie przekracza zwykle  10 proc., a i tak niewiele firm może na nią liczyć.
źródło: Rzeczpospolita
Polacy cenią rodzinne firmy, ale słabo je znają. Nasze przywiązanie do rodzinnych wartości widać też po chęci płacenia więcej za produkty i usługi familijnych biznesów. Tyle że ich premia z tego tytułu nie przekracza zwykle 10 proc., a i tak niewiele firm może na nią liczyć.

Wydanie: 10880

Wydanie: 10880

Spis treści
Zamów abonament