Sprzedaż „Wprost” spadła poniżej 100 tys. egz.
W kwietniu z czołówki tygodników społeczno-politycznych najmocniej, bo aż o ponad 32 proc., zmniejszyła się sprzedaż „Przekroju”
Choć to nie „Wprost” był tytułem, który w kwietniu stracił najwięcej – jego sprzedaż w porównaniu z kwietniem 2008 r. spadła o 7,79 proc. – to poziom jego sprzedaży przekroczył psychologiczny próg 100 tys. egz. W kwietniu każde wydanie „Wprost” sprzedawało się średnio w liczbie 97,4 tys. egz. – wynika z najnowszych danych Związku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta