Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy kupią mniej piwa i wódki

25 stycznia 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
W 2010 r. sprzedaż alkoholi może spaść w Polsce o ok. 4 proc.  Lepiej ma być w roku 2011 za sprawą wina i napojów spirytusowych.
źródło: Rzeczpospolita
W 2010 r. sprzedaż alkoholi może spaść w Polsce o ok. 4 proc. Lepiej ma być w roku 2011 za sprawą wina i napojów spirytusowych.

Producenci ufają, że sprzedaż napojów alkoholowych przestanie spadać. Analitycy są innego zdania

– Rynek wyrobów spirytusowych najgorsze ma już za sobą – uważa Leszek Wiwała, prezes Polskiego Przemysłu Spirytusowego. Według wstępnych szacunków w 2009 r. producenci i importerzy sprzedali o ok. 10 proc. mniej wódki niż rok wcześniej. – Nie jest wykluczone, że w 2010 r. sprzedaż wyrobów spirytusowych utrzyma się na poziomie z ubiegłego roku – dodaje Wiwała. Jego zdaniem taki wynik jest możliwy, jeżeli nie pogłębi się kryzys, a polski rząd nie wprowadzi przepisów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8531

Spis treści
Zamów abonament