Rozstajni woźnice
Przewoźnicy samochodowi opracowali wydajniejszy niż dotąd sposób wykorzystania taboru
W Europie kosztowny samochód ciężarowy pracuje tylko dziewięć godzin dziennie, bo stosowane są pojedyncze obsady (czyli jeden kierowca na jedną ciężarówkę). Członek zarządu grupy M&M w Polsce Wojciech Paprocki uważa, że konieczne jest wprowadzenie zmian kierowców na trasie, aby efektywniej wykorzystać tabor. Kiedyś na trasie zmieniano konie, teraz będą zmieniać się woźnice – mówi Paprocki. – Firmy o dużym zatrudnieniu i ilości tras przewozowych muszą koordynować pracę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta