Satysfakcja klientów w branży TSL
Tabor i terminale są coraz nowocześniejsze, ale rosnące koszty firm logistycznych powodują ciągły wzrost cen ich usług.
W 2007 roku tempo wzrostu gospodarczego w Polsce osiągnęło poziom 6,5 procent. Obecnie gospodarka wchodzi w fazę powolnego spadku, którego tempo uzależnione będzie w dużym stopniu od koniunktury gospodarczej krajów Unii Europejskiej, naszego największego partnera handlowego, oraz koniunktury w USA, która w znaczący sposób wpływa na równowagę w gospodarce światowej. W 2008 roku oczekiwany jest wzrost na poziomie 5,3 – 5,8 procent.
W 2007 roku wartość polskiego eksportu po raz pierwszy przekroczyła 100 mld euro. Decyzje o lokalizacji fabryk bądź centrów usługowych w Polsce podjęli kolejni inwestorzy zagraniczni, tworząc nowe możliwości rozwoju dla branży TSL. Rzeczywista znajomość potrzeb klientów i przygotowanie oferty, która je spełni, to wręcz konieczność na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Dzięki lokalizacji zagranicznych firm i wzrostowi eksportu Polska staje się uczestnikiem globalnego łańcucha dostaw, w którym wykorzystywane są wszystkie gałęzie transportu.
Wymogi oczekiwane przez duże firmy w ramach globalnych łańcuchów dostaw są dość złożone, przede wszystkim dotyczą jednak niezawodności i stałego monitorowania jakości; określonego czasu realizacji zlecenia, zgodnie z wymogami dla danej branży.
Operatorzy TSL z jednej strony muszą podołać oczekiwaniom klientów, z drugiej poddani są presji rosnących kosztów, spowodowanych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta