Unia pomaga reklamować żywność
Pieniądze dla producentów. 21 mln euro warte są polskie kampanie promocyjne, które wsparła Bruksela. Na akceptację czekają kolejne za ok. 12 milionów euro
Polska dostała z Brukseli dofinansowanie na pięć akcji promocyjnych na rynku unijnym. Wartość kampanii to 15 mln euro. Na tle pozostałych państw członkowskich wypadamy średnio. W ciągu ostatnich trzech lat więcej programów miało od nas dziesięć krajów. – W 2007 r. Komisja Europejska zaakceptowała projekty dotyczące rynku wewnętrznego Unii na łącznie 77 mln euro. Na Polskę przypadła jedna siódma tej kwoty – mówi Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji i Pomocy Żywnościowej w Agencji Rynku Rolnego (ARR).
Gorzej wypadamy w promocji poza Unią. Do tej pory...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta