Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Awans „Rzeczpospolitej”

05 lutego 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W 2008 r. „Rz” wyprzedziła pod względem sprzedaży  „Dziennik” i stała się drugą pod względem sprzedaży gazetą opiniotwórczą w Polsce. W tej grupie spadek „Dziennika”  był najbardziej spektakularny.
źródło: Rzeczpospolita
W 2008 r. „Rz” wyprzedziła pod względem sprzedaży „Dziennik” i stała się drugą pod względem sprzedaży gazetą opiniotwórczą w Polsce. W tej grupie spadek „Dziennika” był najbardziej spektakularny.

„Rz” na drugim miejscu wśród dzienników opinii. Mimo spadku sprzedaży, któremu w ubiegłym roku oparł się np. „Super Express”, w grudniu „Rz” zwiększyła prenumeratę o blisko 11 proc.

W rankingu sprzedaży gazet ogólnopolskich w 2008 r. „Rz” przesunęła się z piątego na czwarte miejsce, wyprzedzając „Dziennik”. Stała się drugim najczęściej kupowanym dziennikiem opiniotwórczym w Polsce.

Do awansu „Rz” doszło przy dużym spadku sprzedaży „Dziennika”, który – podobnie jak większość głównych gazet w Polsce...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8235

Spis treści
Zamów abonament