Tani Internet nie sprzedaje się dobrze
Użytkownicy mobilnego dostępu do sieci, kupując usługi, nie kierują się wyłącznie ceną
Najtańsza na rynku oferta mobilnego dostępu do Internetu, którą operator komórkowy Play wprowadził do swojego cennika na początku marca, nie stała się rynkowym hitem i sprzedaje się w śladowych ilościach. – Stanowi ona zaledwie kilka procent naszej sprzedaży – powiedział „Rz" Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Play. – Podstawą naszego przychodu z tego segmentu są oferty za 49 zł,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta