Jak efektywnie wykorzystać części wspólne w biurowcach
Zarządzanie obiektami biurowymi nie jest proste. Zwłaszcza jeśli w grę wchodzi zaspokojenie potrzeb najemców w częściach wspólnych. Jak efektywnie wykorzystać te powierzchnie?
Dobrze zaplanowana powierzchnia biurowa przynosi wymierne korzyści zarówno wynajmującemu, jak i najemcy. O właściwie wykorzystanej powierzchni biurowej decyduje wiele czynników, jednym z ważniejszych są części wspólne budynku. Są to miejsca dostępne dla wszystkich osób znajdujących się w budynku biurowym i z reguły składają się na nie: lobby z recepcją, korytarze, hole windowe, schody, a także toalety.
Ze względu na rosnące wymagania dotyczące standardu oraz efektywności powierzchni biurowej części wspólne budynku są przedmiotem coraz większej uwagi potencjalnych najemców, pracowników oraz klientów odwiedzających siedziby firm. Powoli zaczynają odgrywać znaczącą rolę przy wyborze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta