Google zaczyna wydawać coraz więcej na reklamę
Po latach umacniania dominacji w reklamie internetowej Google zmienia strategię i sam zaczyna się promować w obszarach, w których dominują rywale
Internetowy gigant wydaje duże sumy na reklamy telewizyjne i prasowe, by promować nowe usługi, takie jak sieć społecznościowa Google+ i przeglądarka Chrome Web. Wydatki Google'a na reklamę, liczone jako odsetek przychodów, są dziś niemal takie same jak konkurencyjnych firm technologicznych w rodzaju Apple'a, Microsoftu i Yahoo, wynika z najnowszych danych.
W ubiegłym roku Google wydał w USA prawie 213 milionów dolarów na reklamę swoich produktów. To prawie cztery razy więcej niż w 2010, wynika z szacunków domu mediowego Kantar Media. – To oznaka starej, dobrej konkurencji – powiedział David Cohen, dyrektor w domu mediowym Universal McCann. – Google zdominował segment...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta