Internet wciąż przyciąga kupujących
Sprzedaż w sieci w Polsce rośnie najszybciej w Europie. Konsumentom ma pomóc planowana zmiana unijnego prawa
Handel internetowy to dzisiaj najszybciej rosnący segment sprzedaży detalicznej. Już 70 proc. Polaków korzystających z sieci zrobiło w niej choć raz zakupy.
Według brytyjskiej firmy Kelkoo w tym roku Polacy w Internecie wydadzą już 5,6 mld euro, o 24 proc. więcej niż w 2010 r. To najszybsze tempo wzrostu w Europie, gdzie rynek ma zyskiwać średnio 16,1 proc. W 2011 r. udział handlu internetowego w sprzedaży detalicznej wynosił 3,1 proc., w tym roku ma to być zaś już 3,8 proc.
Jednak pod względem wartości e-zakupów wciąż jesteśmy daleko, zwłaszcza za takimi krajami jak Wielka Brytania czy Niemcy. Ogółem, jak podaje Forrester Research, handel internetowy w 17 krajach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta