Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyjaśnienie

11 czerwca 2014 | Kultura

W wywiadzie z ministrem kultury i dziedzictwa narodowego Bogdanem Zdrojewskim („Walka o portfel kultury") znalazła się informacja, iż Telewizja Polska pozyskuje obecnie z reklam ponad miliard złotych, a z abonamentu ok. 600 mln. Niestety, muszę sprostować. Tegoroczny plan przychodów komercyjnych  zakłada pozyskanie przez Telewizję Polską (wraz z oddziałami terenowymi) ok. 850 mln zł z reklamy i sponsoringu. Jeśli chodzi o abonament, prognoza Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zakłada, iż TVP otrzyma w tym roku z tego tytułu 354 mln zł. W ubiegłym roku kwoty te wynosiły odpowiednio 864 mln zł i 282 mln zł.

dr Juliusz Braun, prezes zarządu TVP SA

Wydanie: 9861

Wydanie: 9861

Spis treści
Zamów abonament