Nowa marka bankowa przyjazna rodzinom
Im więcej dzieci w rodzinie, tym wyższe oprocentowanie lokaty – zaproponuje klientom Nest Bank.
Nest Bank to nowa marka, która wystartuje pod koniec miesiąca w wyniku połączenia Smart Banku i BIZ Banku. Oba są teraz częścią FM Banku PBP. Pierwszy specjalizował się w mobilnej obsłudze klientów indywidualnych, a drugi stawiał na klientów biznesowych.
– Połączenie jest korzystne dla klientów m.in. dlatego, że więcej usług zaproponujemy pod jednym dachem, a ponadto zwiększy się liczba naszych placówek – tłumaczy Bartosz Chytła,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta