Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kluczowa długoletnia relacja z klientem

06 października 2016 | Dyrektor finansowy roku

Coraz więcej przedsiębiorców patrzy na wybór instytucji finansowej znacznie szerzej niż przez pryzmat ponoszonych kosztów – mówi dyrektor Rozwoju Bankowości dla Przedsiębiorstw w Banku Pekao S.A.

Przed sektorem bankowym stoją duże wyzwania, banki konkurują ze sobą w obszarze oferty dla przedsiębiorców. Jaką wartość dodaną można jeszcze zaproponować?

Piotr Górski, Dyrektor Rozwoju Bankowości dla Przedsiębiorstw, Bank Pekao S.A.: Dobry bank potrafi przede wszystkim pozyskać nowego klienta, a potem, co jest dużo trudniejsze, zbudować z nim długoletnią relację, do czego niezbędna jest rozbudowana oferta produktowa. W Banku Pekao został utworzony specjalny zespół doradców, przeznaczonych wyłącznie do nawiązywania relacji i współpracy w zakresie finansowania nowych klientów. Ze względu na fakt, że nie zajmują się oni bieżącą obsługą portfela posiadanych klientów, mogą poświęcić 100 proc. swojego zaangażowania procesowi wyboru optymalnego rozwiązania dla nowej firmy i wspierać ją w całym procesie uzyskania finansowania....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 10567

Wydanie: 10567

Spis treści
Zamów abonament