Kluczowa długoletnia relacja z klientem
Coraz więcej przedsiębiorców patrzy na wybór instytucji finansowej znacznie szerzej niż przez pryzmat ponoszonych kosztów – mówi dyrektor Rozwoju Bankowości dla Przedsiębiorstw w Banku Pekao S.A.
Przed sektorem bankowym stoją duże wyzwania, banki konkurują ze sobą w obszarze oferty dla przedsiębiorców. Jaką wartość dodaną można jeszcze zaproponować?
Piotr Górski, Dyrektor Rozwoju Bankowości dla Przedsiębiorstw, Bank Pekao S.A.: Dobry bank potrafi przede wszystkim pozyskać nowego klienta, a potem, co jest dużo trudniejsze, zbudować z nim długoletnią relację, do czego niezbędna jest rozbudowana oferta produktowa. W Banku Pekao został utworzony specjalny zespół doradców, przeznaczonych wyłącznie do nawiązywania relacji i współpracy w zakresie finansowania nowych klientów. Ze względu na fakt, że nie zajmują się oni bieżącą obsługą portfela posiadanych klientów, mogą poświęcić 100 proc. swojego zaangażowania procesowi wyboru optymalnego rozwiązania dla nowej firmy i wspierać ją w całym procesie uzyskania finansowania....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta