Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Strój dla klienta musi mieć firmowe logo

06 października 2016 | Prawo | Przemysław Wojtasik

Buty, spodnie i koszulki mogą być rozliczone w kosztach działalności, jeśli są wykorzystywane wyłącznie na jej potrzeby.

Trener udostępniający specjalistyczne ubranie na zajęcia może zaliczyć wydatek na jego zakup do kosztów podatkowych. Pod warunkiem że jest na nim logo jego firmy. Takie wnioski można wyciągnąć z interpretacji Izby Skarbowej w Katowicach.

Wystąpił o nią właściciel jednoosobowej firmy. Świadczy usługi związane z poprawą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 10567

Wydanie: 10567

Spis treści
Zamów abonament